EVDE ISKENDER KEBAP

Iskender kebaba kim yok diyebilirki? bende demedim ve hazir ürünlerinde avantajini kullanarak evde birebir ayni iskender kebap yaptim… denemek isteyenlere iste tarifim…

MALZEMELER:

  • 500 gr hazir yaprak döner(buzluklarda dondurulmus olarak satiliyor ve yurt disinda yasayanlar icin Türk marketlerinde kolaylikla bulunabiliyor)
  • 1 tane tirnak pidesi yada yoksa normal ama kücük küplere kesilmis pide
  • 2 yemek kasigi tereyagi
  • 1 tane domates ve bir kac sap maydonoz

Sos icin:1 yemek kasigi sivi yag yada agir almaz derseniz tereyagi,1 yemek kasigi salca ve 1 cay bardagi su,tuz,karabiber

YAPILISI:

Pide küp küp dogranarak genis bir tavaya alinir ve üzerine 2 yemek kasigi tereyagi konularak orta ateste sürekli karistirarak kizartilir ve servis tabaklarina pay edilir,yaprak dönerler 1 yemek kasigi sivi yag ile tavada arkali önlü kizartilarak kizartilmis ve servis tabaklarina alinmis pidelerin üzerine düzgünce yelestirilir,sosu icin yine sivi yag, salca,tuz su ve karbiberi konularak kaynatilirve etlerin üzerine gezdirilir en sona ise her tabaga 1 yemek kasigi yogurt konur ve maydonoz ve domates dilimleri ile süslenir (siz domates ve isterseniz yesil sivri biberi közleyipte yerlestiredebilirsiniz)Bu ölcüden dolu dolu 3 porsiyon iskender kebep cikiyor afiyet olsun….

4 Yanıt to “EVDE ISKENDER KEBAP”

  1. hdidem95 Says:

    bende çok yaparım ellerine sağlık sevgiler

  2. Baharcicegi Says:

    Bizde dönercilerden aliyoruz kiloyla döneri buzluga atiyorum
    iskender cok güzel cok lezzetli olmus eline saglik canim

  3. Anonymous Says:

    hımmm kebap sevmeyen olurmu hiç…harika olmuş canım.eline saglık.afiyet olsun…sevgiler.
    http.//hunerlieller.net

  4. Şirine Says:

    ben ilk defa bu geçtiğimiz ramazanda denemiştim ama pide yerine lavaş’la yapmıştım çok güzel olmuştu..sizinde ellerinize sağlık çok güzel görünüyor..
    sevgiler..

Yorum bırakın