KITIR KITIR PEYNIRLI POGACA

Ben pogacayi hep mayali yaparim ama Sevgili Aysegül kabartma tozuyla yapmis ve kitir kitir bir pogaca olmus cok begendim ben cokta lezzetliydi,ayrica pratikte oluyor bu haliyle mayalanmayi beklemeden yogurup pisirile biliyor hemencecik acil misafirler icin birebir bir tarif bence deneyin derim…
MALZEMELER:

  • 1 su bardagi yumusak margarin
  • 1 su bardagi yogurt
  • 1 su bardagi sivi yag
  • 1 tane yumurta(aki icine sarisi yüzüne)
  • 1 tane kabartma tozu
  • aldigi kadar un

DIGER:

  • beyaz peynir
  • yarim demet maydonoz
  • cörek otu

YAPILISI:

Yumurtanin sarisi haric tüm malzeme karistirma kabina alinarak yeterince unla beraber kulak memesi yumusakliginda bir hamur yogrulur sonra hamur yumurta büyüklügünde bezelere ayrilarak tek tek ortalari acilir,ortalarina peynir ve maydonoz karisimi konularak kapatilir ve yaglanmis yada yagli kagit serilmis tepsiye dizilir üzerlerine yumurta sarisi sürülüp cörek otu serpildikten sonra önceden isitilmis firinda 180 ila 200 derecede üzerleri kizarana dek pisirilir.

6 Yanıt to “KITIR KITIR PEYNIRLI POGACA”

  1. kristalkelebek(aslı) Says:

    Ben de böyle kıtır kıtır lezzetlere bayılırım. Ellerine sağlık canım:).
    Sevgiler.
    aslı

  2. MUTFAKISTAN Says:

    nefis gorunuyor
    ellerine saglik canim,sevgiler

  3. ab-ı hayat Says:

    Bazen ben de kabartma tozu ile yapıyorum ve çok lezzetli oluyor poğaçalar.

    Ayşegül’ün ellerine sağlık…

  4. hdidem95 Says:

    mm nefis olmuşlar canım ellerine sağlık sevgiler

  5. Damak Tadı Says:

    Seval’ciğim,bu tür poğaçaları bende çok seviyorum..Aşağı yukarı aynı tarifi bende sık sık yaparım ve çok lezzetli olur..Mayalıların lezzeti ise bir başkadır..)Ellerine sağlık canım..

    Sevgiler..

  6. Anonymous Says:

    selam canım..poğacalar nefis…mayasız ve pratik olması harika….acil misafirler için güzel bir tarif…sevgiler.
    http://hunerlieller.net

Yorum bırakın